Hoth-i
csata a Sárkánytűzben
2010.
augusztus 14., szombat, 10.00
Augusztusban a szokásos Star Wars Miniatures-verseny
helyett egy rendhagyó játékot szeretnénk bemutatni, melyre a
vállalkozó kedvű játékosok mellett várjuk a játék iránt érdeklődő,
de még félénk rajongókat is. A nagy melegre - és a Birodalom
visszavág évfordulójára - való tekintettel arra gondoltunk,
hogy üdítő lehet, ha a Hoth-i csatát játszuk le a terepasztalon.
Lesz AT-AT lépegető, Snowspeederek, mindkét oldal ismert hősei,
névtelen katonái, és minden, amit a filmben láthattunk!
Az
esemény augusztus 14-én szombaton lesz. Helyszíne a budapesti
Sárkánytűz
Könyv- és Játékbolt (1092, Ferenc körút 40.).
A bolt 10.00-kor nyit, maga a csata előreláthatóan 10.30-kor
fog kezdődni és addig tart, amíg az egyik fél meg nem semmisíti
a másikat. Közben persze lesz csere-bere és más pályákon ki
is lehet majd próbálni a játékot.
|
A
csapatokat ezekből a figurákból lehet összerakni, de nem fontos
minden figurának szerepelnie a csapatokban.
A
csata
A játék 10 körig tart, a Birodalomnak ez idő alatt meg kell semmisítenie
a felkelők pajzsgenerátorát. A tábla és az AT-AT szabályaihoz
érdemes elolvasni az AT-AT szabálykönyvét.
Ami változás ehhez képest:
Mivel az AT-AT kiadása idején még nem jelent meg sem az Atgar
Cannon (tányérágyú), sem a Golan Arms Anti-Infantry Battery,
ezért ezek még a táblára voltak felrajzolva terepelemekként. Azóta
viszont mindkét ágyút kiadták, így a játékban már ezeket a figurákat
fogjuk használni. Ezeket a pályán előre meghatározott helyükre
kell felállítani, de az Atgar Cannon-t a kártyáján található
Speed 2-vel ellentétben Emplacement-ként fogjuk használni.
Bár az Atgar Cannon helye alacsony terepelemként van
jelölve, az ágyú attól nem lesz fedezékben, hogy azon áll, mivel
a zöld keretezés magára az ágyúra vonatkozik, nem az alatta lévő
terepre. Viszont fedezéket ad a mögötte állóknak.
A Golan Arms Anti-Infantry Battery a pályán található
jelölésnek megfelelően falként kezelendő, a mögötte álló karakterek
"nem láthatóak".
Győzelmi
feltételek
A birodalmiaknak 10 körön belül meg kell semmisíteniük a pajzsgenerátort,
ellenkező esetben a felkelők győznek. A felkelőknek természetesen
meg kell akadályozniuk a generátor lerombolását. Ezt a "legegyszerűbben"
úgy tudják elérni, hogy megsemmisítik az AT-AT-t, de náluk ez
nem feltétele a győzelemnek. A lényeg, hogy maradjon valamennyi
a generátorból a 10. kör végére és megmaradjon legalább egy felkelő
katona (mindegy hogy ki az).
Előreláthatóan
mind a birodalmi, mind pedig a felkelő csapatot 2-2 játékos fogja
iránytani. A 10 kör leteltével lesz lehetőség arra más játékosok
is kipróbálják magukat a hadseregek vezetőjeként. Várunk tehát
mindenkit, akit érdekel a Hoth-i csata rendhagyó, Miniatures változata,
vagy egyszerűen csak szeretne megismerkedni ezzel a fantasztikus
játékkal... |